Un gand

joi, 27 septembrie 2012

El are toata puterea!



Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei, si le-a zis: "Toata puterea Mi-a fost data in cer si pe pamant." Matei 28:18

El are toată puterea ca să elibereze de orice păcat, acesta este un adevăr care trebuie să îl credem!
El are toată puterea să elibereze de orice stăpâniri sau domnii. El a demonstrat acest fapt în zilele vieţii sale pământeşti, dar şi în mărturia apostolică.
El are toată puterea să ridice pe cel cu duhul zdrobit şi apăsat...
El are toată puterea...când toţi de condamnă, El să te ierte...
El are toată puterea, când eşti bolnav şi apăsat de boală să vindece, să tămaduiască... Exemplele din viaţa Domnului Isus, din vieţile ucenicilor şi experienţele creştinilor din toate timpurile au demonstrat că El are toată puterea...
El are toată puterea să dea ploaie peste pământul însetat, dar şi peste sufletul însetat după neprihănire...
El cheamă stele pe nume, glasul naturii îl ascultă, pentru că toate le-a creat prin glasul puterii Sale...pentru că El are toată puterea...
El are toată puterea să mântuiască de păcat, să ierte, să vindece, să elibereze...
El are toată puterea peste Biserica Sa... El are toată puterea în întreg universul...
El are toată puterea peste cei bogaţi şi peste cei săraci...
El are toată puterea, în viaţă şi în moarte, pentru că El este unicul care a biruit moartea, pentru că El are toată puterea...
El are toată puterea să vindece rana, dar şi să lege rana...

"Nu te teme, caci Eu sunt cu tine. Nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau. Eu te intăresc si tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare." Isaia 41:10

"Am văzut pe Domnul şezând pe un scaun de domnie foarte înalt..." Isaia 6:1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu