Un gand

joi, 12 mai 2011

Scrisoare către lacrimi


De atâtea ori ați fost expresia inimii care plângea. Mereu ați găsit locul potrivit printre amintiri și gânduri. V-am simțit în privirea mea, dar v-am zărit și în privirea altora. Deseori oamenii vă consideră că descrieți slăbiciunea..

Dar v-am văzut prezente în bucuria mea, ați fost acolo… și-n tristețea mea. Mereu și mereu găsiți locul potrivit să ne fiți alături. În emoții, trăiri, gânduri, cădeți adesea încet înspre pământ. De cele mai multe ori aduceți cea mai gingașă mângâiere pe obrazul întristat.

Uneori căutăm să vă ascundem de ochii celorlalți. Alte ori îi aduceți pe ceilalți aproape de noi. Apoi ne vorbiți de dorul lor, de momente, clipe, greșeli.. Gândul îmi șoptește sunteți cristale, cristale ale tuturor… Cristale: durere, bucurie, iubire, viață.. Frumuseți sublime, izvoare ale dragostei, purității, jertfei..

Mulțumim pentru căldura, mângâierea, înțelegerea cu care ne ați fost alături..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu